Post by speechgourredegin on Feb 11, 2022 0:43:47 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini Market - Сooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini Market - Сooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit äärettömästi rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Mini Market - Сooking Game 2022 version ▞▞▞
Tämä on erittäin hyvä peli, minulla oli myös hauskaa pelata tätä peliä
Tämä on erittäin hauska peli ja voit tehdä jäätelöä
3 tähteä hyvä peli, mutta monille, jotka ovat tehneet sitä vähän, koska aina kun teemme jotain, se antaa meille mainoksen ja minun on odotettava 30 sekuntia
miksi mainoksia näytetään jokaisen tilauksen jälkeen? ainakin antaa mahdollisuus sammuttaa ne
Tomb of the Mask Action ejsl
Liikaa mainoksia
Kyllä sri
Tämä peli on söpö!! Sopii tylsiin aikoihin 🥰
Hauska ja siisti peli!
Tämä on niin mukavaa, etten voi uskoa sitä, kuinka voit tehdä näin vau
Pidän pelistä, että se saa aivoni toimimaan tavoilla, joita en ole koskaan ennen tehnyt
Huono peli 👎
Lakkasi toimimasta 20 minuutin pelaamisen jälkeen
Kun haluan mennä markkinoille, mutta en pysty, tartuin puhelimeni ja pelasin tämän pelin heti, tämä peli on ainoa peli puhelimessani ja kuka tahansa tämän pelin loi, voitko lisätä äänitehosteita kaikkeen ja pidän tästä todella game thx tämän pelin tekemisestä ja kun olen surullinen, tämä peli tekee minut aina iloiseksi!
Mahtava peli Vinkki, jos et halua nähdä mainoksia osallistuaksesi asiakkaisiin, paina ei kiitos, ja joskus se häiriö ja antaa sinun osallistua niihin
Toistaiseksi se on hyvä.. palaan tänne viikon kuluttua
Idk
Mahtava peli! On todella hauskaa pelata, kun olet kyllästynyt mielesi ja ei ole muuta tekemistä, suosittelen tätä peliä
😋
Pidän siitä
Rakastan tätä peliä, mutta päivitä. Se on enemmän syy, jos pelaat tätä 10 päivän kuluttua, sinulla on tylsää, joten päivitä. Se
Luulin, että siitä tulee jäätelöä, mutta se ei ollut
Tämä on hyvä peli
Wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww tämä pelieeeeeee on mahtava 👌 👏 😎 🙌 😍 tappaa sen yoooooooo
Waaaaaaay liikaa mainoksia. Jokaisen kierroksen jälkeen, halusit tai et. Vaikka painat "ei kiitos" katsoaksesi mainoksen bonusrahasta, se pakottaa sinut katsomaan sellaisen. Tämä peli on hauska ja nautin siitä muuten, mikä on surullista.
Tämä peli viivästyy liikaa
Erittäin hyvä peli vain mietin milloin uusi päivitys tulee ulos.
vau on tämä peli hauskaa
Ei se mitään
on niin hauskaa ja mukavaa pelata
Se on todella hauskaa, mutta se on hieman häiritsevää
Peli pyytää erottamaan kolme erilaista hedelmätyyppiä, mutta niitä on vain kaksi.
Se antaa minulle jatkuvasti mustan näytön
Ei väriä 😔 eteläpuolelta 🚫 talo ja talo on hyvä päivä sinulle olla siellä aamulla Olen niin pahoillani ajasta Android Rakastan sinua myös ja toivon sinulle mukavaa työpäivää kotoa ja Minäkin rakastan sinua ja minä rakastan sinua ja minä myös rakastan sinua ja minä rakastan sinua ja minä myös rakastan sinua ja minä myös rakastan sinua ja minä rakastan sinua ja minä myös rakastan sinua ja minä myös rakastan sinua ja minä rakastan sinua myös ja Rakastan sinua niin pahoillani
Mini Market - Сooking Game Simulatsioonmängud ejd
se oli hauskaa
Huono minä ToT
Mini Market - Сooking Game Szimulációs játékok ryer
Asensin juuri pelin ja sitten kun avasin sovelluksen, näyttö on vain musta. Pls korjaa tämä
tämä peli on hieno se! Rakastan sitä....
🍭🍬🍫47598755_4
Peli on hauska, mutta siinä on aivan liikaa mainoksia.
Tämä peli on wow wow
Poista mainoksia hieman
Mini Market - Сooking Game Simulasyon hwir
Valheellisesti mainostettu. jos tulit tänne lisäyksestä ÄLÄ LATAA. lisäykset eivät ole sitä mitä peli todellisuudessa on.
Olen todella varma, että pidän tästä sovelluksesta! On niin hienoa nähdä asiakkaita kulman takana
On niin hauskaa jännittävää
Tämä peli on viihdyttävä, mutta yksi asia, joka laukaisi minut, olivat mainokset, mainokset olivat pitkiä ja jotkut yhä uudelleen ja uudelleen (tämä tulee 11-vuotiaalta)